Žienky

DIY: obal na mobil

Takže ešte sme na blogu nemali DIY post. Tadáááá – je tu! 😀

Dnes som si pre vás pripravila DIY obal na mobil. Musím povedať, že tento nápad nepochádza z mojej hlavičky, ale inšpirovala ma ním naša drahá Uzi, ktorá si takéto obaly vyrába už veeľmi dlho A ešte u nikoho iného som to nevidela. Je to jednoducho kreatívna duša. vlastne, preto je skvelé pracovať v tíme, lebo jeden druhého obohacujeme, takže som vďačná za mládežnícky tím v našom zbore. zato, že som jeho súčasťou.

Takže, čo na výrobu takéhoto obalu potrebujeme?

IMG_20170426_120620aaPre tích, ktorí nevidia dobre na obrázočku:

. nožnice (tieto úžasné sú z Flying Tiger Copenhagen)
. cerúzku, strúhadlo, gumu
. papier – buď obyčajný kancelársky alebo farebný, prípadne ozdobný. farebné fixy (tieto sú ako môžete vidieť z IKEA)
. priesvitný obal na mobil – podľa typu vášho telefónu
. lak na vlasy
. rôzne doplnky, ktoré chceme použiť na ozdobu obalu

Vezmeme obal a obkreslíme ho na ľubovoľný papier.
Potom predkreslený obal vystrihneme, pomocou skalpela vyrežeme všetky potrebné výrezy, ktoré sa nedajú vystrihnúť nožnicami.

a to je vlastne všetko podstatné.. 😀 lebo potom si to už môžete ozdobiť úplne ľubovoľne.
och, mám rada slovo ľubovoľne – lebo to znamená, že podľa svojej obľuby, slobodne…

tak do tohooo. vyjadrite na svojom obale, čo vo VÁS je! 🙂

!VLASTNE, ešte pár tipov a trikov.IMG_20170426_113713aa.jpg

> ak chcete písať text a najlepšie sa vám píše céruzkou, zastriekajte napísané lakom na vlasy. hej, viem. zdá sa vám to vtipné, ale lak udrží tú cerúzku tam kde má byť a nebude sa rozmazávať. 😉

IMG_20170426_120223aa

>> v Tiger-i majú aj skvelé pečiatky, ktoré vyzerajú kúzelne vrelo odporúčam do vašej pozornosti. 😉

tadááááááá:

takže very simple. úúplne jednoduché. zase to chvíľu trvalo, kým bol nový blog na svete, ale verím, že nevadí. 🙂
…musím povedať, že zatiaľ som dooosť spoko, že stíham spĺňať predsavzatie a čerstvé blogy 2x do týždňa sú tu. ♥juchúú.. …..iba, že: vďaka Pane

každopádne – oveľa viac njus/news/noviniek nájdete na mojom istagrame, kto ešte nevie, nemá follownuté, tak klikni TU.

krááásne stredtýždnie všetkým – ostanťe radostní, aj keď počasie také nie je 🙂

s ♥

— Pau

Pridaj komentár

