Žienky

FOREVER 21 – narodeniny

lucy-heath-176681

WAaaaaa je to tu. o rok viac. šalene rýchlo to zbehlo, musím povedať, že nestíham sa čudovať, čo všetko Pán Boh láskavo dáva do môjho života. čo ďalšie dal počas tohto roku.

PRESNE PRETO
som sa rozhodla,

že bude mať blog aspoň 2 časti.
lebo je veľa toho, čo by som vám pri tejto príležitosti povedala. 🙂

Takže dnes číslo jedna.

keďže ste asi viac zvedaví na to, ako som prežila narodky pred dvomi dňami tak najprv zhrniem posledné dni. 😉

najprv však poviem: VEĽMI DOBRÝ JE BOH.

Moja vzácna rodinka(tatik+mamka) pre mňa každý rok pripravia oslavu. pozvú starú mamu a moje tety a bratranka, a urobíme si dobrý nedeľný obed, s tortou a kávou a samozrejme našim Hercule Poirot 😀
No, samozrejme, aj tento rok tomu tak bolo. 30.4.2017 bola nedeľa,
navyše – mali sme práve naše každomesačné mládežnícke služby Božie.
💕💕💕
na obed prišli všetci, môj tatino je poklad, keď sa pýtal, čo by som si dala na obed tak zo mňa vystrelilo: čevap-čiči 😀 >>no proste starý detský sen od základky som to nejedla.
♡ ..a ON mi fakt uvaril čevap-čiči 😀

takže TOTO je moja rodina
|
|
|
V

This slideshow requires JavaScript.

Aby som bola úprimná sú to skvelé chvíle a povedala by som, že takto ešte len začali skvelé dni narodeninové. tortu, ktorú na fotkách vidíte upiekol môj skvelý ocko, je to jeho špecialita, Pavlovka♡. Jeho recept by ste našli v časopise Evanjelický východ,torta bola veeľmi chutná a neostal z nej ani jeden malý kúsok, všetko sme zjedli. 🙂

To je ona >>>

 

 

potom prišiel ❣❣❣ 1. máj 2017 ❣❣❣

IMG_20170501_124504
(z ľava): Katka, Mišo, Janík, Zuzka, Kubo

 

Ráno sme strávili s priateľmi v skvelej IKEA. mať dobrých priateľov je skutočný poklad a ja ich mám vďaka Bohu mnoho a Miško, Katka, Zuzka a Kubo sú jedni z nich. 🙂 ❥

Poobedie som strávila v prítomnosti môjho drahého Jakuba a mojich súrodencov, potom

IMG_20170501_181455
porada vedúcich mládeže

spoluvedúcich mládeže a večer sa k nám pridali aj bratranci. A ešte aj včera som mohla stráviť večer s mojou BFF ZuziSyni :).

Bol to veľmi dobrý deň, keď som prijala mnoho požehnania, dokonca dostala mnoooho prianí aj od vás, čitateľov aj od mojich priateľov. cez sms, facebook, instagram, mail…
Ď   A   K   U   J   E   M   ! 

Ale dostala som aj mnoho dobrých hmotných vecí od mojich drahích a len zopár z nich vám ukážem. Veľmi si vážim každý jeden dar ale len toľkoto som nafotila pre túto chvíľu, viac nabudúce. 😉

IMG_20170503_134518

. . . Ďakujem . . .

mojej rodine, môjmu Jakubovi, všetkým priateľom, všetkým vám: čitatelia, followeri,

ďakujem, že ste súčasťou aj tohto môjho roka. vlastne už toto leto bude rok našej “ženskej časti”. juchuuu 🙂 prichystám iste nejaké prekvapko k blogovým narodeninám 😉

Už teraz sa črtajú isté veci a projekty tak si to nenechajte újsť.

🙂

majte lásky plné májové dni.

— Pau

Pridaj komentár

