Ty

plnosť

ben-rosett-12807.jpg

Mala som v úmysle písať radostne. Keď som postovala na instagrame dnes ráno o radosti a podvečernom novom blogu, v hlave som mala dve verzie. buď postnem pokračovanie narodeninového špeciálu, alebo napíšem počas cesty vlakom nový blog o radostnom víkende na východe. Hm. nestačila som ani zavrieť instagram, keď nám zvonil telefón, v ktorom sme počuli jednu veľmi smutnú správu: naša priateľka, ktorá pred troma týždňami porodila synčeka dnes ráno zomrela. Takže toto už nebude ani o mne, ani o víkende.

Bude to o niečo iné.

Je len málo vecí, ktoré pokladám v živote za veľmi dôležité. nie je to ani vzdelanie,
ani práca, ani pohoda,
ani to aby ma mali ľudia radi a verte,
či nie ani to, koľko ľudí bude čítať tieto blogy.

Ale teraz za absolutne dôležité pokladám napísať vám tietoto riadky.

Jediná vec, ktorú potrebujeme v svojom živote, je Ježiš Kristus.

mr-robot-253534.jpgPýtaš sa prečo to hovorím? Preto, že jedine On tu zostáva, keď sa všetko pominie. Lebo všetko je dočasné. Zdravie a život sú veci, na ktorích si ľudia zakladajú. Ale vieš čo? Aj tie sa môžu pominúť, aj tie môžeme stratiť. Ale Ježiša nemôžeme. Toho nikdy! Preto vám chcem povedať, aby ste si dobre premysleli, či máte Ježiša v svojom <3. My sme stratili priateľku, manželku, mamku, sestru, dcéru. ale jedno vieme, že Ježiša Krista mala v srdci a to je nádej do každého smútku, i trápenia. Už dnes to môže byť moja posledná chvíľa, ale to čo viem je, že Ježiš Kristus je Kráľom môjho srdca! Porozmýšľaj o tom. porozmýšľaj či budeš môcť umierať s pokojom, či Tvoji priatelia, či tvoji rodičia, či tvoji známi a kolegovia zomrú, zomrú v istote spasenia. či zomrú v istote dvoch mien: JEŽIŠ KRISTUS!

Pokladala som za nevyhnutné nemlčať o tom. Nemlč ani Ty!

majte rozvážne dni priatelia,
nie smutné ale múdre a radostné v Ňom.

—Pau

Pridaj komentár

