Kultúra, Ty, Žienky

recenzia: Vo Vitrínke

29496271_10214831733483540_345987709684194399_nUž asi 100 rokov som nepísala recenziu na knihu. Preto verím, že ste niečo takéto očakávali už dlho. Veľmi sa teším, že som dostala možnosť = odprezentovať túto skvelú knižôčku práve vám, moji milí priatelia!

Táto recenzia je trochu iná, trochu špeciálnejšia recenzia ako akékoľvek predtým. Knihu Vo Vitrínke som totiž mala možnosť čítať skôr než väčšina z vás. Bolo pre mňa cťou, keď mi Maruška Skonc napísala, alebo skôr nahrala milý odkaz s otázkou, či by som neprečítala knihu, ktorú spolu s Lenkou Šimočkovou a ostatnými dievčatami píšu. Vraj, aby som jej aj dala vedieť čo si o tom myslím. Vraj by môj názor dali do knihy.

” Wow! “

..pomyslela som si. Môj starký vravieval: “prišla si k tomu ako slepá kura k zrnu”. Hej, fakt som sa tak cítila. Ale to tu nejdem viac rozoberať, lebo viete čo? Tá kniha ma OSLOVILA oveľa viac ako pozvanie prečítať ju. Myslím, že to je jedno skvelé a verím, že aj požehnané dielko. Pre mňa samu to bude skvelý, užitočný materiál. Tak som dúfala v nejakú knihu, alebo pomôcku pre prácu s mladými kočkami. Chcelo to niečo nové, viac pre mladšiu kategóriu – keďže ja sama pracujem skôr s mladšími dievčatami. a JE TO TU. Maruška, Lenka, Kika, Júlia, …. to dokázali. Boh im požehnal a ony to priniesli svetu. Teším sa.

Táto knižôčka prináša jednoduché a kreatívne návody ako urobiť štúdium Biblie a učeníctvo oveľa lákavejšie a krajšie pre vaše kamošky, ktoré vediete. Obsahuje množstvo hier, kreativít nevídaných rozmerov, dobré myšlienky na biblické texty,… jednoducho všetko, čo tvorí obsah každej dobrej skupinky. S touto knižôčkou bude pre vás oveľa jednoduchšie a zároveň radostnejšie viesť skupinku.

Veľmi odporúčam všetkým dievčatám, ktoré pracujú s mladými babami. Forma, ktorú dievčatá zvolili je podľa mňa základom toho, že tie stretnutia budú fungovať. Má to skutočne všetko, čo priláka, občerství ale aj vnútorne obživí. A z toho sa radujem, verím, že tak ako na predchodkyni tejto knihy –> Vo vitríne bude táto jej dcéra Vo vitrínke pomáhať k tomu, aby sme ako učeníčky Pána Ježiša nestagnovali, ale napredovali.

Na záver chcem povedať, že by som pokojne túto knihu odporučila aj chlapcom. ÁNo, je zameraná pre dievčatá ale mnohé z toho, čo som prečítala bolo vhodné aj pre chlapcov. Samozrejme pokým nepríde niečo viac “manly” 😉 ale do vtedy myslím, že sa aj vy chlapi môžete pokojne…. no minimálne inšpirovať tým….

Odporúčam Vám kamoši a kamošky. Kľudne si to premyslite, ale ja myslím, že nie je o čom 😉

TAKŽE:
> na KPM 2018 bude táto kniha v perfektnej zľave – využite to, niet lepšej zľavy ako na knihy ❤